marți, decembrie 29

nimic

firma la care ash vrea sa lucrez, exceptand of course varianta perfecta in care e a mea, e cea la care atmosfera e astfel incat sa pot mere cu cartea la buda

sa ma simt bine la lucru, ce chestie, shi nu bine, ci foarte bine, adica sa nu trebuiasca sa ma fac ca lucrez cand nu am de lucru sau cand nu am chef de lucru

sa pot sa vin la orice ora, sa ma uit shi la un film daca am chef fara sa fiu stresat ca zice shefu ceva; bineintzeles ca totul sa fie ok cata vreme itzi faci treaba

shtie careva vreo varianta sa inchiriez o vila eftin in croatzia, prin vara? pe cine intreb de vreme ce nu am cititori? ;)

m-am apucat de o carte foarte cool

1 comentarii:

whiteadi spunea...

a, sau o firma la care sa fie o asha atmosfera incat sa poti sa te masturbezi la baie, hmm, e poate prea mult?