miercuri, mai 18

ce se intampla

Am fost la dentist si in ultimele doua ture mi-o injectat antiestetic, pardon, anestezic.
Si a avut urmarea banala de a ma face sa rezist o ora o tura si 45 minute cam prima. Dar, cumva, cred ca frica exacerbata de dentist si vederea dentistului a dus si la alt efect atat de secundar ca a ramas si dupa. A inceput acolo pe scaun, am fost putin confuz in vorbire, cu toate ca am avut o conversatie foarte saraca. Iar acum confuzia e diluata in solutia aia salina in care inoata organele... Nu mai stiu ce vreau, is trist si nu stiu de ce, desi vesel ar tre sa fiu, si sunt cand sunt, dar nu din motivele pertinente. Sunt nehotarat si regret multe chestii ce le fac imediat dupa. Nu sunt io. Nu. Dar cine sunt? Tentacule ale dorintei de a fii altuceva ma trag in diferite locatii din viitor, sunt ca un Alex Mercer ?!, vreau stuff-uri imposibil de a coexista.

Whatever.

Aproape in fiece seara dau ture cu bicicla pin zona, in jur de 10 km acolo, fie soare fie ploaie, mai fac o poza.

Am inceput Crysis 2, not bad.

Am terminat The shadow Year - de Jeffrey ...Ford? Superba.

Tre sa-nchei.

0 comentarii: