miercuri, ianuarie 11

updates


am stat langa, de fapt dimineata in tren un baiat de culoare s-o asezat langa mine,
mirosea a napolitana din aia eugenia, exact la fel

azi nu am o carte cu mine, mi-o fo lene dimineata sa urc sa caut una, asta dupa ce am vazut ca nu mai am nici una la buda, uitasem ca am terminat-o pe aia cu tinerii japonezii ce participa la orgii cu soldatii americani

mi-am luat bilet la ajax - manchester! :)

mii somn si am febra musculara la cei de langa genunchi, ca ieri am inceput iara kickboxu si am facut o incalzire luuunga si nashpa

ieri si alalteiri asadar nu am jucat skyrim, azi insa...

cine are chef sa isi dea cu parerea: http://whiteadi.com/proj/ =proiectul la care inca lucrez, ala cu Olandia

in ultimu timp am dat de gramada de muzica metal, unele faine foarte, ca de ex Iron Thrones sau ultimu Pain of Salvation, I like!

ca sa nu mai zic de Orphaned Land si Myrath de care efectiv is hooked!!!!

a si cred ca pot spune la fel de Strapping Young Lad, pacat ca nu mai canta ca aveau vana

am ascultat si mai mult Amorphis, daca inainte nu imi placeau acu mi-or picat cu tronc, oi fi intr-o criza de mijloc de varsta tineretzii de sfarsit, donno

mere bine echipa de fotbal in sala, ce naiba sa mai zic, atat

0 comentarii: