sâmbătă, aprilie 7

pilula de cultura aka tableta de cultura:


care este din cauza ca am observat eu, in nenumaratele mele ascunse misiuni de recunoastere urbana, pe care necunoscatorii, neofitii adeca, ar zice ca e nevinovate plimbari dar nu

asa, ce ziceam?

da, can meream dupe paine sau la curve, hehe glumeam, vroiam sa vad de ma urmariti, ca vad cum iti fuge ochiu la farmville, am de fapt observat specia humano asa zisa sapiens si am decis ca nu prea sta bine, adeca luneca din ceea ce taxonomic a fost decis ca nisa creaturii asteia

si, cu alte cuvinte, ceea ce vreau sa spui e ca tu te balacesti intr-o zeama calduta si cacanie de in si sub-cultura, si nu ma refer la culturism

asadar vreau sa vin, cu bietele mele puteri, in ajutor genului din care, din intamplare cosmico-comica, fac totusi parte si am sa, din cand in cand, dau o mica pilula de inghitzit, cu greu sunt sigur, cu niscavai ajutatoare invataminte in ale culturii, o chestiune initiatica, daca doriti

fara alte divagatiuni o sa trec la ceea ce in fapt contine miezul lectiei numarul unu, care este deghizat(a), pentru a masca gustul amar, sunt sigur -pt cel neobisnuit cu vinul cel vechi si bun prima inghititura poate sa fie si ultima-, intr-o ghicitoare, nu e amuzanta asa?

Din ce nemuritoare opera fac parte aceste sublime versuri:
"lasa-ma papa la mare
vreau distractie si soare
m-am indragostit lulea
am aflat ce-i dragostea"

cum ar putea mai bine sa fie exprimat acest sentiment al nebuniei si libertatii in iubire gasit de adolescentul tembelin si unde se poate manifesta el mai bine decat la litoral, acest limb aflat intre manele si rai!!!
Intelepciune si feeling si un je ne sais quoi acolo in acelasi amalgam...

Sper ca ati observat ca de fapt e si o pregatitoare vaccinare pentru ce va sa vina pe marile ecrane, in curand, imax and 3d.

Dar va las sa incepeti quest-ul cautarii raspunsului, si cand iluminarea va sa vina sa va bucurati de intregul carevasazica unitar al poemului ca atare.

0 comentarii: